czwartek, 2 kwietnia 2015

Święta!

Ohayo! Witajcie Kochani :D Nadchodzą Święta Wielkanocne, dlatego też, chcemy złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia. Aby te nadchodzące dni były dla Was wesołe i niezapomniane. Abyście Święta Wielkanocne spędzili w gronie najbliższych ;) Życzymy Wam również mokrego lanego Poniedziałku, oby tylko ładna pogoda była, ale jakoś w to wątpimy :/ Z resztą zawsze można symbolicznie się ''ochlapać''. No cóż Wesołych Świąt jeszcze raz! Aha, no i co do nowego rozdziału, wybaczcie nam, ale chyba nie będzie go w tym tygodniu. Możecie spodziewać się czegoś w przyszły Piątek, o ile ktoś tu w ogóle jeszcze zajży :) Ahh, jak te statystyki spadają :/ Spadają i spadają... No cóż, do zobaczenia następnym razem ;) Pozdrawiamy Was serdecznie Patty i Paula.



12 komentarzy:

  1. Też Ci życzę wesołych świąt , a i nie przejmuj się tym wszystkim , pamiętaj piszesz świetne notki

    OdpowiedzUsuń
  2. też wam życzę wesołych świąt i szkoda bo czekałem na tą notatke ;( ale na prawdę piszecie świetnie rozdziały/notatki ja nawet kilka razy wchodzę na wasz blok dzienie wiedz nie ma co się przejmować macie Wyświetlenia 55 563 to dużo tylko szkoda że nie chcą komentować może to tylko z tą notatka tak jest mało komentarzy nie załamujcie się dziewczyny piszecie ŚWIETNIE to mój ulubiony blok wiedz dziewczyny głowa do góry będzie dobrze zobaczycie pozdrawiam i życzę weny i nie ma co się zamartwiać są nie raz małe przestoje do zobaczenia dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta... no przyda się czas wolny od szkoły co dziewczyny? :D Dziękuje za życzenie :) Wzajemnie !!! Tak poza tym wszystkie notki czytam ale jakoś nie chciało mi się komentować... nie dobry ja ;( mam nadzieje że mi wybaczycie :D Wesołego jajka i mokrego lejka... albo śnieżnego -.- u Was też pada śnieg O.o ?
    Nowy
    Nowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak miło widzieć Twój komentarz :D Niestety nas śnieg też zaskoczył :/ A wolne od szkoły na pewno się przyda, może w końcu uda nam się dokończyć One-Shota, żeby potem Wam tylko go wstawiać szybko :)

      Usuń
  4. Dziewczyny nie przejmujcie się :D Wasz blog jest wspaniały . Czytałam miliony innych blogów o NaruSaku , ale wasz pobił wszystkie. A życzę wam wesołych świąt Wielkanocnych. Nareszcie czas wolny co ?
    Zurii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :D Ale i tak mało czasu dla siebie :) Rodzice i ten szał Świąt może człowieka wykończyć haha :D

      Usuń
  5. Wesołych! :D
    A tymi statystykami się nie przejmujcie,stali czytelnicy na pewno zostaną! (W tym ja) :D
    Na notkę czekałem,ale mogę jeszcze dłużej poczekać,jeszcze raz życzę wam wesołych i wszystkiego najlepszego! :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również życzę wesołych świąt:D
    Odnośnie statystyk to się nie przejmujcie, ja mam w sumie to samo, ale wasz blog jest świetny więc pewnie niedługo wszystko się ureguluje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja też Wam życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych:)

    Trzy ostatnie rozdziały są świetne

    Pozdrawiam
    Ukyo

    OdpowiedzUsuń